9 czerwca 2017

Ślubne pudełko

Dziś kolejna praca z gatunku tych, które powinnam pokazać Wam już jakiś czas temu. Nie zostało już tego zbyt wiele, co ogromnie mnie cieszy.

A dziś chciałam zaprezentować Wam

ślubny exploding box


wykonany niemal w całości z materiałów Laserowe LOVE! Tak, obok tekturek, firma wprowadziła na rynek również papiery. Kolekcja "Be with Me" miała premierę już jakiś czas temu, a niedawno posłużyła mi do stworzenia tej pracy.


Z boxami zawsze jest zagwozdka, jak zorganizować elementy wewnątrz - wokół środka, czy względem jednej krawędzi? Ja zwykle daję wokół środka, ale tym razem postanowiłam zrobić inaczej.

Na ściankach boxa umieściłam profile panny młodej i pana młodego, napis z lawendą oraz cytat.
Wnętrze boxa wypełnia ażurowa ławeczka, ozdobiona kwiatami, wśród których umieściłam obrączki. Elementy 3D również niedawno miały swoją premierę na blogu Laserowe LOVE.
Jeśli zastanawiacie się, gdzie w tym boxie umieścić finansowy prezent, to uważam, że zwinięte w rulon banknoty, przewiązane wstążką, będą doskonale prezentować się pod ławeczką.
Wieczko boxa otrzymało kwiatową dekorację uzupełnioną tekturkami.










Szukacie czegoś na prace ślubne? Zarówno papier, jak i tekturki Laserowe LOVE z pewnością spełnią Wasze oczekiwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz