18 czerwca 2017

Nostalgiczny layout

Witajcie późnym, niedzielnym popołudniem. Końcówka długiego weekendu okazuje się bardzo przyjemna, jeśli chodzi o pogodę. W przeciwieństwie do wczorajszego, zimnego i deszczowego dnia. Zakładałam, że spędzę go w zaciszu swojej pracowni, ale stało się zupełnie inaczej.

Skończyło się spotkaniem rodzinnym, na którym, tradycyjnie - śpiewów i tańców zabraknąć nie mogło. Toteż praca, którą chciałam Wam pokazać dziś rano, została ukończona dopiero teraz.


Nostalgiczny layout to, póki co, ostatnia przygoda z Retro KITem "Czas Leci" (w poprzednich wpisach mieliście okazję zobaczyć kartkę w jasnych barwachkolorowy szkicownik oraz
pudełko w stylu steampunk).

LO ze zdjęciem mojej najstarszej córki (dość mocno już zdezaktualizowanym, bo z 2009 roku) powstało przy udziale następujących materiałów z KITu:
papier Mechanical Illusions "Nautilus";
- papier Time Machine "Scriptorian";
buteleczka z korkiem;
metalowy trybik 3,1 cm;
metalowy trybik 2,5 cm;
metalowy trybik 1,7 cm;
sizal biały;
- stara wskazówka zegara;
- stara sprężyna zegarowa;
- stary mechanizm zegarowy;
czarne gesso;
Crackle Paint;
Inka Gold - stare złoto.
Do tego dodałam tekturowe trybiki, napisy, kapselki oraz naklejki. Do wykonania tła wykorzystałam pastę strukturalną i różnego rodzaju media (mgiełki, farby, glimmer glaze). W efekcie powstała monochromatyczna kompozycja.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz