10 czerwca 2017

Wakacyjny pamiętnik

Wspominałam Wam, że żyję już nieco wakacyjnym rytmem. Gdyby nie to, że co rano muszę stoczyć bój o w miarę wczesne wstanie z łóżka z moim najmłodszym dzieckiem, byłoby całkiem lightowo. No, ale nie ma lekko... Niemniej jednak, mój nastrój przekłada się na wzrost ilości nowych prac z typowo letnimi motywami.


Pamiętnik z łapaczem snów


to jedna z ostatnich. Rozpoznaliście? Wykorzystałam papier z najnowszej kolekcji LemonCraft "Day Dream", która właśnie jest taka wakacyjna, pełna etnicznych wzorów, piórek i motyli.


Łapacz snów, wycięty z arkusza "Vintage Time 10" trochę "podrasowałam", dodając świecidełka, koraliki, złote sznureczki oraz ufarbowaną na zielono gazę. Tekturowe elementy pokolorowałam pisakami, a następnie pokryłam transparentnym pudrem do embossingu na gorąco. Krawędzie elementów podkreśliłam złotą farbą. Tło natomiast skropiłam kropelkami akwareli. Wszystko świetnie się prezentuje w połączeniu z szarym płótnem, którym jest oklejona okładka pamiętnika.










Mam nadzieję, że zarówno kolory, jak i letnie motywy również i Was wprowadzą w wakacyjny, spokojny rytm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz