30 czerwca 2017

Rustykalna łąka

Czy u Was też pogoda wczoraj dała czadu? Pierwszy raz w życiu widziałam deszcz padający w poziomie. Pracownia nieco ucierpiała, bo wichura otworzyła sobie drzwi i napadało przez nie trochę do środka. Na szczęście zasoby trzymam w głębi, więc obyło się bez większych strat. Dziś na szczęście jest już o wiele spokojniej, chociaż wiatr momentami bywa dość gwałtowny.

A ja nadal tworzę w letnim klimacie, czyli z kwiatami w roli głównej. Tym razem za sprawą najnowszego wyzwania w LemonCraft o bardzo ciekawie brzmiącym tytule - "Rustykalna łąka".


Przygotowałam wielobarwną kartkę, z tłem o wzorze desek ("Dom róż"). Głównym elementem pracy jest ornamentowa ramka (stempel odbity na brązowym papierze, a następnie zembossowany puchnącym pudrem), którą wypełniłam jedną z kart uzupełniających kolekcję ("Dom Róż - Ephemera card"). Kwiaty, zastosowane do ozdobienia ramki, zostały wycięte z arkusza "Vintage Time 008", połączyłam je z kwiatami przestrzennymi. Kompozycję uzupełniają motyle wycięte z "Vintage Time 004".







Obejrzyjcie inspiracje innych członków DT i... bierzcie się za tworzenie swoich prac!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz