22 czerwca 2017

Wakacyjny layout

Nie uważacie za fantastyczne, że już jutro rozpoczynają się wakacje? Ja cieszę się z tego powodu chyba bardziej niż moje dzieci. Ten, kto jest zmuszony co dzień rano toczyć batalię o punktualne wyjście do szkoły, a co wieczór zaprowadzać terror, mający na celu odrobienie lekcji, doskonale to zrozumie.

Wakacje to chillout, każdy dzień jest wyjątkowy. Taki właśnie temat ma najnowsze wyzwanie w Laserowe LOVE. Ja przygotowałam na nie wakacyjne LO (jakby mogło być inaczej?)


W charakterze tła wykorzystałam papier z najnowszej kolekcji "Beige and green JOY". Trochę go "upstrzyłam" odbitkami stempli oraz kropelkami farb akwarelowych. Dodałam serca z kolekcji "Simple Wedding" oraz łapacz snów Apaczi z kolekcji "Indiana". Zwróciliście uwagę na motyle? Są one nadrukowane na paskach dodanych do papierów. Po wycięciu idealnie uzupełniają prace.









Zdjęcie, jak się domyślacie, jest sprzed wielu lat. Obecnie córki są już dorosłe. Czas szybko mija, więc tym bardziej celebrujmy wyjątkowe chwile. Czekamy na wasze prace >> TUTAJ:


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz