9 kwietnia 2019

Layout w oryginalnym kształcie

Jakiś czas temu dołączyłam do świetnego teamu Woodouts! Grupa projektowa jest niezwykle utalentowana i jest mi ogromnie miło, że stałam się jej częścią. Cudownie znaleźć się w takim miejscu i móc inspirować Was pracami stworzonymi na wspaniałych bazach!

Zastanawiałam się, którą bazę wybrać na początek, bo wszystkie są fajne i każda może być podstawą do stworzenia czegoś niezwykłego. Ostatecznie postawiłam na dziecięce body, ze względu na jego dużą powierzchnię, umożliwiającą zastosowanie znacznych rozmiarów zdjęcia. Moją ulubioną formą prac są layouty, stąd też zdecydowałam, że wykorzystam bazę, jako podstawę do stworzenia LO. 


Użyłam papierów Studio 75 z kolekcji "Violet Love", które uzupełniłam kwiatkami i odciskami z masy papierowej w formie dziecięcych ubranek. Kompozycję wzbogaciłam, rzecz jasna, różnego rodzaju mediami - ubranka pokolorowałam rozpuszczonymi w wodzie Distressami, a cienie zrobiłam pigmentem Lindy's Stamp Gang.
Powiem Wam, że layout stworzony na bazie MDF ma tą niesamowitą zaletę, że nie potrzebuje specjalnej oprawy, aby można było go wyeksponować np. na ścianie - baza jest sztywna, gruba i po zamontowaniu dowolnego uchwytu może być umieszczona w wybranym przez nas miejscu. Dodatkową zaletą jest też łatwość pracy z mediami - nie ma obawy, że coś przemięknie i trzeba będzie kombinować z maskowaniem ewentualnego rozdarcia.
To pierwszy raz próbowałam stworzyć layout w kształcie innym niż kwadrat i powiem Wam, że z pewnością będę to powtarzać!














Pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy: