15 lutego 2011

A u mnie... pastelowo

... za sprawą scrapuszka wykonanego z papierów K&Company:



przedstawione powyżej scrapuszko, jak również wspomniane papiery, są częścią małej niespodzianki dla wszystkich odwiedzających mojego bloga. Z okazji? Minął rok istnienia tego bloga, niedawno miałam urodziny, dziś pojawił się na blogu setny post... Jest w sumie jeszcze kilka drobnych okazji, ale nieładnie tak się przechwalać - napiszę tylko ogólnie, że rok zaczął się dla mnie dobrze i mam nadzieję, że dobra passa mnie nie opuści.

73 komentarze:

  1. Niech cały rok będzie wiec dla Ciebie taki jak początek :)Cudne słodkości. Cichutko ustawię się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu osiągnięć :) I życzę wielu kolejnych :) na słodkości zawsze jestem chętna :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji podwojnych urodzin i co najmniej rownie udanego, co poprzedni, roku:)
    Przesliczne candy - niesmialo dopisuje sie do kolejki. Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia urodzinowe, gratulacje z okazji rocznicy bloga i reszty. Pieknie zaaranżowane zdjęcie rozdawajki, ja również ustawiam się w kolejeczce!
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego dla Ciebie!

    (właśnie odkryłam kolejny minus nieposiadania bloga)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj, naj... candy wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne candy oczywiście ustawiam się w kolejce po moje wymarzone papiery.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne przydasie, dopasowane kolorystycznie, do tego własnoręcznie wykonane kwiatki - któż mógłby przejść obojętnie??? Ja na pewno nie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego!!! :) Ja również ustawiam się w kolejce.... Fajnie by było mieć w posiadaniu te cudne papierki, kwiatuszki, wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Życzę kolejnych lat pełnych weny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!! :) A candy biorę udział bo te kwiatki szczególnie mnie urzekają :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i niech Cię wena nie opuszcza:)))Śliczne kolorki do candy wybrałaś, mam nadzieję, że mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne candy :)
    życzę dalszej pomyślności w tym i kolejnych latach!!!

    info u mnie w tym poście: http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2011/02/niemal-wiosenny-wysyp-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego naj naj naj :)
    I ja ustawiam się w kolejce .

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, śliczne scrapuszko

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego dobrego w dalszym ciągu:)
    a candy oprócz tego, że super, to jeszcze jak świetnie przedstawione!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ślicznie obfotografowałaś te smakowite candy.staję oczywiście w kolejce i wszystkiego naj z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!
    Słodkości prezentują się pięknie, więc bez namysłu ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat mi się kwiatki szydełkowe skończyły.
    zgłaszam sie.

    OdpowiedzUsuń
  20. same cudeńka!!!
    ja początkująca ... baardzo chętnie ustawiam sie w kolejce po te słodkości :)

    http://rena1001.blogspot.com/
    info na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, słodko tu bardzo... dzięki Twojemu kursikowi nauczyłam się robić kwiatuszki, ale po tyle słodkości też się ustawię :)

    anita.org@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy!! Zapisuje się na twoje słodkości i zapraszam na moje skromne candy, może przyda ci się trochę innych szydełkowych kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, ale duzo dobrych wiadomosci! Oby tak dalej!
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://mapowska.blogspot.com/
    Info o Candy w prawym pasku bocznym :)

    (PS. W poprzednim poscie zrobilam blad. Przepraszam...)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe słodkości
    Spróbuję także :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się na te śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się chętnie przyłączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne cukierki, chętnie stanę w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznic tych małych i tych dużych:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się te kwiatuszki... Więc dopisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja się chętnie zapiszę, bo bardzo podobają mi się przygotowane podarunki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne papiery. Zapisuje sie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuję się i gratuluję setki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje gratulacje! :)) Również staję w kolejce i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. no to życzę Ci aby rok cały była taki jak się zaczął :D zapisuję się i lecę oglądać Twoje twory

    OdpowiedzUsuń
  35. Och jakie piekne candy.Zapisze sie i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Grzechem byłoby się w kolejkę po te cuda nie ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie dołączę :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  38. Chetnie dolaczam i licze na szczescie.pozdrawiam
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy.
    Grzech ominąć te cudeńka.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. fiu fiu fiu jakie sliczne prezenty z checia sie zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście, że się zapisuję:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się chętnie dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja, ja też chcę :-)
    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też, ja też!
    dopisz mnie do listy... szczęśliwców!
    bo każdy kto próbuje jest szczęśliwcem :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja także chętnie się przyłączę :)
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo chętnie ustawie się w kolejce po słodkości. I życzę aby reszta roku była co najmniej równie dobra jak jego początek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Moje pierwsze zgłoszenie na candy :)
    rogala.aleksandra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe candy, oby szczęście dopisało, ustawiam się w ogonku z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjne candy, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja się chętnie przyłączę :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Spróbuję szczęścia i ja =}
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również zgłaszam się po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zapisuję się i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2011/01/candy-lutowe.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego najlepszego z okazji 1 i nieważne których (tych drugich, osobistych) urodzin... Miło byłoby się zasłodzić z tej okazji. Pozdrawiam i powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  55. ;o z 'wywieszonym językiem' zgłaszam się
    moj blog- http://karkakg.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się zapisuję, równocześnie zapraszając na moje Candy
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja się też zapisuję:):)
    http://domciatko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. również staję w kolejce :) i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia kuszą, ale najbardziej skusiła mnie możliwość wylosowania czegoś co Ty sama wykonałaś - scrapuszko i kwiatki;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne scrapuszko i kwiatki szydełkowe!
    Zgłaszam się!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też ustawię się w kolejce. Może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  62. mmm przydasi moc:) chyba jeszcze zdążyłam - last but not least I hope:)

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawiam się w kolejce;D
    ada.legon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. nie moge przejsc obojetnie obok takich wspanialosci

    OdpowiedzUsuń
  65. to i ja się zapisuję na takie słodkości!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj, o mały włos a spóźniłabym się :) Gratuluję roczku, setki i życzę dobrej passy i nieustającej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ślicznie skomponowałaś te wszystkie przydasie na zdjęciach! Ja też z chęcią spróbuję szczęścia w Twoim radosnym candy, a nóż widelec się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. chyba rzutem na taśmę się dopisze........ być może się poszczęści, a mam chrapke na te kwiatuszki szydełkowe; mniamci!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. To ja też spróbuję szczęścia ;)
    martynahen@o2.pl

    OdpowiedzUsuń