17 kwietnia 2019

W otoczeniu wiosennych kwiatów

Witajcie w słoneczny poranek! Po wczorajszym deszczu kwiaty i inne rośliny nabrały wyrazistości i koloru. Chyba najpiękniej wyglądają obsypane kropelkami rosy bądź deszczu. Dziś mam w planach kilka drobnych prac porządkowych w moim ogródku oraz dosianie nowych roślin, ale póki co zapraszam do obejrzenia nowego layoutu, inspirowanego wiosenną scenerią.

Postanowiłam, że na neutralnym tle stworzę wielobarwną kompozycję pełną kwiatów. Wybrałam papier UHK Gallery z najnowszej kolekcji "Diamonds" - myślę, że spisał się tu doskonale!


 Kolorowe kwiatki wyglądają na nim bardzo fajnie. Aby wzbogacić tło mojej pracy, użyłam wielu odbitek stempli z motywem napisów i pieczątek - dzięki temu pod kompozycjami kwiatowymi powstało coś w rodzaju cienia. Jeśli dobrze się przyjrzycie, to zauważycie, że użyłam też maski TricksArt, której wycięcia obrysowałam czarnym pisakiem, aby uzyskać dodatkowe elementy uatrakcyjniające moje tło.
W otoczeniu kwiatów umieściłam foto mojej najmłodszej córki, wykonane na spacerze w lesie, w otoczeniu zawilców. Zostało zrobione bodajże w 2012 roku, ale pewności nie mam.










Pracę przygotowałam z myślą o wyzwaniu na bogu TricksArt:

12 komentarzy:

  1. Przepiękny jest! Kolory świetne, tło rewelacja, no i kompozycja super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirująca praca. Chyba sama skuszę się na zdobienie czegoś w podobnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne LO, dopracowane w szczegółach i detalach, kolorystycznie bomba :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricskArt
    DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricks Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super LO! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricks Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń