15 czerwca 2017

Jak ten czas leci...

Uwielbiam KITy. Serio. To pewnie pozostałość z czasów, gdy bawiłam się w tworzenie zestawów digi. Kto jest tak stary i pamięta mojego pierwszego (nie istniejącego już) bloga o digital scrapbookingu? Takie były moje początki, jeśli chodzi o scrapy i kartki. To już 8 lat minęło! Jak ten czas leci...

Wracając do "kitów". Ostatnio skusiłam się na Retro KIT "Czas Leci" (a no, właśnie) z Retro Kraft Shop i dziś pokażę Wam moje pierwsze dzieło, wykonane przy udziale znajdujących się w zestawie produktów.

Kartka z tarczą zegara


została utrzymana w dość jasnej, wąskiej palecie barw.


Do jej stworzenia wykorzystałam z KITu następujące produkty:

tekturka "duży Zegar";
mech chrobotek reniferowy - brąz;
mech curly moss - biały;
Cracle Paint;
Inka Gold - stare złoto;
Inka Gold - mięta.
Muszę przyznać, że największym pozytywnym zaskoczeniem okazała się farba pękająca, wprost zachwyciła mnie! Daje rewelacyjny efekt i bardzo szybko schnie. Myślę, że wkrótce na stałe zagości w moich pracach. Drugim produktem, który również wywarł na mnie duże wrażenie, jest mech. No, nie spodziewałam się, że może być tak fantastycznym uzupełnieniem pracy! Inka Gold została wykorzystana przeze mnie do podkreślenia spękań oraz do pomalowania odlewów z foremek (listki i motylek). Kompozycję uzupełniłam drobnymi koralikami.









Papier, użyty do wykonania kartki, pochodzi z kolekcji "Be with Me" Laserowe LOVE. Stonowane kolory i subtelne wzornictwo świetnie sprawdza się w takich retro stylizacjach, czyż nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz