3 czerwca 2017

Pamiątkowy album

W maju blog głównie leżał odłogiem, ale pracownia działała pełną parą. No, może bez przesady, nie pełną parą, raczej na pół gwizdka, niemniej jednak powstało kilka prac, które dopiero teraz doczekają się prezentacji.

Jedną z nich jest

Pamiątkowy album dla biskupa


który miałam przyjemność wykonać. Album to forma upamiętnienia wizyty biskupa w naszej gminie oraz pamiątka VIII Diecezjalnego Zjazdu Rodziny Szkół Jana Pawła II.


Album wykonałam z papierów Lemoncraft "Music Letters", które uzupełniłam odbitkami stempli oraz tekturkami z Laserowe LOVE. Wykorzystałam kolekcję "El Santo Rosario", bogatą w hostie i kielichy. Tekturki pokryłam białym pudrem do embossingu, dzięki czemu zyskały na wyrazistości.






Na blogu Laserowe LOVE znajdziecie linki do materiałów użytych w projekcie >> KLIK, KLIK.

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz