20 czerwca 2017

Kalendarz w stylu retro

Przypominam, że mamy czerwiec. Czy wszyscy już mają kalendarz na bieżący rok?? No, pewnie! Ja też! Od wczoraj! Powiecie - coś późno. Ale lepiej późno, niż wcale. Baza czekała od stycznia, ale jakoś się nie składało. I w końcu się złożyło! A efekt jest wciąż w klimacie vintage, gdyż tak się wkręciłam w ostatnich dniach.

Mam nadzieję, że w tej pracy wyraźnie widać, jak bardzo kocham stemple. To fakt, że niezbyt często po nie sięgam, zwłaszcza ostatnio, niemniej jednak, to właśnie one są moimi ulubionymi przydasiami. 


Tutaj trochę z nimi poszalałam. Na początku odbijałam wzory różnego rodzaju pisma oraz pieczątek naśladujących stemple pocztowe. Jako tło posłużył mi papier "Be with me" Laserowe LOVE, który świetnie się nadaje do takich postarzanych prac. Następnie odbite na ścinkach wzory powycinałam i użyłam do stworzenia kolażu. Metalowa ramka, klucz, grafiki kobiet oraz button w formie zegara (LemonCraft) to jedyne dekoracyjne elementy. Jest ich niewiele, ale nie chciałam odwracać uwagi od odbitek.










Jeśli Wy także kochacie stemple, to koniecznie zajrzyjcie na bloga Art-Piaskownicy, na którym już czeka nasze najnowsze wyzwanie:

1 komentarz: