7 czerwca 2019

Wyjątkowy notes

Ręcznie tworzone notesy to przedmioty wyjątkowe. Pracując nad ich wykonaniem zastanawiam się, jakie przemyślenia, skryte marzenia i osobiste notatki zostaną w nich zapisane. Czasem dochodzę do wniosku, że w dobie tabletów i smartfonów takie analogowe gadżety tracą powoli rację bytu.

Ale po chwili przypominam sobie, że sama, pomimo prowadzenia bloga, konto na Instagramie i, rzecz jasna, niemal nieodłącznego smartfona w dłoni, wszelkie notatki spisuję skrzętnie ołówkiem. Tworzę tych zapisków bardzo dużo - zapisuję szczegóły nowych projektów, planuję kolejne wpisy na blogu, notuję nazwiska artystów, którzy w jakiś sposób ostatnio mnie zainspirowali, tytuły filmów, które chciałabym obejrzeć i temu podobne. Oczywiście, kalendarz również prowadzę w formie tradycyjnej, a ostatnio staram się też każdy dzień podsumować jakąś krótką notatką, dotyczącą głównie tego, co się działo w pracowni.


Jak widzicie, potrzebę notowania mam bardzo dużą, więc nie będzie chyba zaskoczeniem to, że postanowiłam stworzyć nowy, zupełnie wyjątkowy notes. Tym razem zdecydowałam się na bardzo elegancką, smukłą formę DL. Wybrałam stonowane, kremowo-szare kolory, które uzupełniłam odrobiną różu i błękitu.

Okładkę wycięłam z tektury introligatorskiej, krawędzie oszlifowałam papierem ściernym, a następnie okleiłam je taśmą Washi. Wybrałam papiery Kaisercraft z kolekcji "Pen&Ink" i nakleiłam je warstwowo. Chciałam, aby notes miał romantyczny charakter i był utrzymany w stylu vintage - papiery świetnie wpisały się w moje założenia. Kolekcje Kaisercraft są tak skomponowane, że stworzenie z nich planowanej pracy jest czynnością łatwą i bardzo przyjemną. Stad też sięgam po nie często i gorąco je Wam polecam. W sklepie Craft4You, w dziale Kolekcje, znajdziecie na pewno coś, co trafi w Wasz gust.
Na froncie okładki mojego notesu umieściłam wyrazistą ramkę - jest to odbitka stempla, którą wycięłam bardzo dokładnie nożyczkami. Ozdobiłam ją różyczkami i czarnymi listkami oraz dodałam troszkę elementów odbijających światło. To wszystko fajnie zgrało się z ryciną motyli, znajdującą się pod ramką.
Okładki notesu oraz karty połączyłam za pomocą ringów. Dziurki do mocowania kółek zabezpieczyłam nitami, które kolorystycznie dopasowałam do całości.
Taki wyjątkowy notes to wspaniały prezent dla romantycznej duszy, uwielbiającej przelewać na papier swoje przemyślenia. Tylko czy ja będę potrafiła się z nim rozstać...











Więcej o użytych w pracy materiałach możecie przeczytać na blogu Craft4You
w moim poście pt.: "Notes w formacie DL", zapraszam!


8 komentarzy:

  1. Gdybym taki miała to chyba byłoby mi żal w nim pisać ;) ;) ;) bo taki ładny :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też wolę, gdy moje notesy trafiają w nowe ręce - wtedy ktoś inny ma ten dylemat związany z zapisywaniem stron notesu :)
      Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  2. Jest przepiękny, bardzo klimatyczny. Uwielbiam notesy, mam ich naprawdę dużo, tylko jakoś brakuje mi odwagi, żeby coś w nich pisać, bo takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, tak jest, dlatego lubię, gdy trafiają w inne ręce :)
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń