5 czerwca 2019

Zawieszka z trybikami

Dziś przychodzę do Was z pytaniem, które brzmi: czy z łatwością komponujecie prace o męskim charakterze? Czy macie z tym trudności? Ja zwykle nie mam z tym problemu, pod warunkiem, że w pracy wystąpią kwiaty! Tak, zrobienie pracy BEZ kwiatów, jest dla mnie wciąż sporym wyzwaniem...

Ale wracając do "męskich" prac - na Blogu Kreatywnym czeka na Was czerwcowe wyzwanie związane właśnie z tym tematem - "Męski świat". Przygotowana przeze mnie inspiracja to zawieszka w energetycznym kolorze, z trybikami, pordzewiałymi teksturami, w której nie mogło, rzecz jasna, zabraknąć kwiatów!


Wykorzystałam bazę taga od Woodouts, którą okleiłam papierem. Po pokryciu jej odbitkami stempla z motywem pisma, nakleiłam dodatki pomalowane m.in. farbami Rustic Patina Viva Decor w kolorze "Copper Rust" oraz "Oxid". Papierowe kwiatki, gnieciona wstążka, sizal oraz mikrokulki dopełniły kompozycję.

Myślę, że całość prezentuje się bardzo męsko, a jak Wy to oceniacie?







Zobaczcie, jakie jeszcze "męskie" inspiracje przygotowały dziewczyny z CraftDrużyny Bloga Kreatywnego >>> CLICK. I koniecznie spróbujcie sił w naszym wyzwaniu!

4 komentarze:

  1. Piękny tag stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie męska praca bez kwiatów to nie lada problem. A już niedługo muszę taka zrobić. Twoj tag wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale Twoje quillingowe kwiaty są świetne do męskich kartek! Myślę, że z jakiegoś papieru metalicznego wyglądałyby zjawiskowo!

      Usuń