27 stycznia 2018

Fioletowa kartka z motylem

Jak Wam upływa sobotni poranek? Pogoda trochę zgniła, ale nie zamierzam z tego powodu dramatyzować. Generalnie nie zamierzam opuszczać mojej sypialnio-pracowni i planuję cały weekend spędzić w łóżku z papierami.

A na dobry początek pięknie rozpoczętego finiszu tygodnia, pokażę Wam kartkę w pięknych fioletowych odcieniach. Oczywiście, dobrze rozpoznaliście, to papiery Lemoncraft z kolekcji "Violet Silence". Postanowiłam wykorzystać je nie tylko ze względu na cudowny kolor, ale także dlatego, że świetnie nadają się do mediowania, chociaż na pierwszy rzut oka na takie nie wyglądają. Jak możecie zauważyć, trochę się im dostało - woda, tusz, akwarela... do tego gesso i dość znacznych rozmiarów granulki. Wszystko zniosły dzielnie!


Na tak przygotowanym tle umieściłam ramkę, w której zadomowił się motyl. Ramka powstała przy użyciu stempla (nie mam pojęcia, jakiej jest firmy, ale uwielbiam go), którego odbitkę pokryłam puchnącym pudrem do embossingu (który też uwielbiam). Dodałam narożniki z Laserowe LOVE, a całość udekorowałam brokatową różą Primy. Wykończyłam kokardką z koronki ufarbowanej na fioletowo Distressem. I jak się Wam podoba taki początek weekendu?











5 komentarzy: