21 lipca 2014

Terapia kolorem

Czyż pogoda nie jest fantastyczna? Wiem, że nie wszyscy przepadają za zbyt wysokimi temperaturami. Mi jednak nie przeszkadzają one zbyt szczególnie. Zawsze można zastosować terapię kolorem - na ochłodę nieco morskich odcieni.

W takiej właśnie kolorystyce powstały ostatnie albumy na fotografie, a dziś zaprezentuję Wam kartki ślubne:








Chciałam się z Wami jeszcze podzielić relacją z wczorajszego wydarzenia, które miało miejsce w Radzyniu Podlaskim. Na dziedzińcu pałacu Potockich odbywał się zlot starych aut i motocykli. Jestem miłośniczką wszelkich klimatów retro, w związku z tym nie mogło mnie tam również zabraknąć. Wydarzenie zorganizowali fani klasycznych pojazdów, których możecie bliżej poznać zaglądając na profil Radzyńskie Klasyki, a obszerniejszą relację ze zlotu znajdziecie na stronie iledzisiaj.











2 komentarze:

  1. Kopertówki bardzo orzeźwiające; faktycznie, w te upały takie kolory szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń