31 lipca 2014

"Odkrywamy Lubelszczyznę na nowo"

Wczoraj w Miejskiej Bibliotece Publicznej zakończył się projekt "Odkrywamy Lubelszczyznę na nowo", w ramach którego miałam ogromną przyjemność prowadzić warsztaty plastyczne. W ciągu pięciu spotkań wykonaliśmy z uczestnikami projektu kilkanaście trójwymiarowych, niezwykle barwnych pocztówek, ilustrujących atrakcje Lubelszczyzny.

Projekt realizowany był w ramach działalności Pracowni Orange, więcej o nim i innych jeszcze akcjach możecie dowiedzieć się ze strony Pracownia Orange - Radzyń Podlaski.


A ja zapraszam na krótką fotorelację z prowadzonych przeze mnie warsztatów (fotografie udostępnione przez p. Beatę Szczeszek, jedną z koordynatorek projektu):










We wspaniałej atmosferze powstały na prawdę rewelacyjne prace. Niektórzy nie podejrzewali się o jakiekolwiek artystyczne uzdolnienia, zatem rezultat był zaskoczeniem zarówno dla uczestników, jak i dla instruktorów:









Na koniec prezentuję moją powstałą na warsztatach pracę, żeby nie było, że podczas zajęć wyłącznie gadam ;)


Podsumowanie projektu.

3 komentarze:

  1. Oj daleko, daleko ta Lubelszczyzna ode mnie, na drugim krańcu kraju :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że spotkanie było bardzo owocne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się u Ciebie! piękne prace, tak że postanowiłam pozostać i podziwiać! Zapraszam również do Mojego Świata...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń