24 czerwca 2014

Odwiedziny Suflerki

Znacie portal artillo? Kupujecie tam? Wystawiacie może swoje prace? Ja zdecydowałam się na założenie butiku niemal dwa lata temu i muszę przyznać, że jest to moja ulubiona galeria. Łatwa w obsłudze, doskonały kontakt z administracją i najniższa prowizja - czy można chcieć czegoś więcej?

Od pewnego czasu portal prowadzi bloga o nazwie Suflerka, który jest źródłem inspiracji i informacji o świecie handmade. Na blogu znajdziecie m.in.: kursy DIY, prezentacje miejsc wartych odwiedzenia, a także wywiady z projektantami artillo.




Ostatnio Suflerka niesamowicie mnie zaskoczyła propozycją udzielenia wywiadu na temat mojej pasji, początków rękodzielniczej twórczości i kolejnych etapach jej rozwoju. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się o mnie czegoś więcej, zapraszam do lektury >>> Kawa i babeczki.

Wywiad (jak i dzisiejszy post) zilustrowany jest niezwykłymi zdjęciami, których autorkę Ewę, możecie poznać bliżej zaglądając na jej bloga >>> Dom Mokoszy.
Pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz