19 czerwca 2014

Lato będzie pracowite

Pogoda jest cudowna i nie ma najmniejszych wątpliwości, że lato zbliża się wielkimi krokami. Sezon ślubny trwa w najlepsze i wszystko wskazuje na to, że lato będzie bardzo pracowite. Dziś zaprezentuję Wam podziękowania dla rodziców, wykonane z mojej ulubionej kolekcji papierów z Galerii Papieru (może nie widać tego na pierwszy rzut oka, ponieważ niektóre zdjęcia robione były w tempie ekspresowym i przyznam szczerze, że nie wyszły zbyt szczególnie).


Niemal identyczne kartki z tekstem podziękowań w pudełkach wykonywałam już w ubiegłym roku. Można podejrzeć je tutaj. Wzór bardzo się spodobał i zostałam poproszona o wykonanie podobnych. Prawda, że niewiele się zmieniło?



I jeszcze na deser dorzucam torebki papierowe, do zapakowania drobnych upominków, np. dla gości weselnych. Wykonane z szarego papieru, a serwetka z jakiegoś takiego cienkiego, który zobaczyłam ostatnio w sklepie z artykułami biurowymi i od razu przyszło mi na myśl, aby w ten właśnie sposób go wykorzystać:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz