27 czerwca 2014

Cieszycie się?

Tak więc mamy wakacje. Cieszycie się? Ja bardzo, mimo to, że nie chodzę aktualnie do szkoły.
Zakończenie roku to czas podziękowań. Poza standardem w postaci kwiatków czy kartek dziękczynnych, zdarzają się podziękowania w bardziej rozbudowanych formach, jak choćby albumów, ksiąg pamiątkowych, w których znajdzie się miejsce na zdjęcia, wpisy "ku pamięci" i inne pamiątki przypominające razem spędzone lata.


Poniższa księga w ognistym, czerwonym kolorze, zdobiona złotymi elementami, została wykonana już spory czas temu i z niecierpliwością czekałam, aby ja Wam zaprezentować. Mam nadzieję, że przypadła do gustu osobie obdarowanej. W każdym razie ja czuję do niej ogromny sentyment i z pewnością coś w tym stylu i takiej kolorystyce jeszcze w mojej pracowni powstanie.
Ciekawe, czy Wam również się spodoba?







Księga gości (księga pamiątkowa, album)
Wykonana z tektury introligatorskiej, oklejona płótnem oraz papierem dekoracyjnym. Zdobiona techniką embossingu na gorąco.
Wymiary: 21 x 30 cm. Wewnątrz 20-30 stron ecru o gramaturze 250. Spęta śrubami introligatorskimi umożliwiającymi wyjęcie lub dołożenie kart.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz