30 czerwca 2014

Pracowity weekend

Cóż to był za pracowity weekend! Korzystając z okazji, że zaczęły się wakacje i dom zupełnie opustoszał, rzuciłam się w wir pracy w pracowni. Powstało mnóstwo nowych prac, które będę Wam sukcesywnie prezentować na blogu.


Dziś ograniczę się do jednej pracy - kopertówka ślubna w nieco oryginalnej kolorystyce. Trochę się z nią pobawiłam, bo oprócz wycinania tych drobnych kwiatków, pokusiłam się również o wykonanie embossowanych elementów w narożnikach.





Kopertówka ślubna.
Wymiary: 10 x 20 cm. Wewnątrz ozdobiony kartonik z życzeniami. 

Poza dłubaniem kolejnych papierowych drobiazgów w weekend czekało na realizację również wyzwanie fotograficzne. Myślę, że wkrótce pojawi się nieco więcej na ten temat, a póki co mała zajawka z bramą pałacową w tle.


A w związku z tym, że nie samą pracą człowiek żyje, wybrałam się w piątek na wystawę do Radzyńskiej Izby Regionalnej. Mój kolega Adam prezentował na niej swoje zbiory medalików, których jest wielkim znawcą i kolekcjonerem, zresztą zajrzyjcie na bloga Medaliki i zobaczcie sami.

Na koniec przypominam o trwającej jeszcze do jutra zabawie, w której można zdobyć fajny notes - zapraszam TUTAJ lub na FACEBOOK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz