20 lutego 2017

W tym roku zaczynam wcześnie

Czy u Was również czuć w powietrzu wiosnę? U mnie nie tylko czuć, ale także wyraźnie widać jej pierwsze objawy. Śnieg niemal stopniał i przy okazji zatopił w znacznym stopniu moje podwórko.

Ulegając tej przedwiosennej aurze, postanowiłam poświęcić czas i przygotować pierwsze w tym roku

kartki wielkanocne


Sięgnęłam po tekturki z Laserowe LOVE, korzystając z okazji, że na sklepowych półkach właśnie pojawiła się zupełnie nowa kolekcja - "Happy Easter". Na początek wybrałam pisanki z motywem storczyków, które zabarwiłam tuszem i pudrami do embossingu.


Jajo z napisem szczególnie mi się spodobało, właśnie ze względu na... napis! Nie muszę się martwić, gdzie umieścić dodatkową karteczkę.





Tutaj pisanka bez napisu, ale poradziłam sobie, wykorzystując kartonik z wytłoczonym srebrnym tekstem.






Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze: