18 lutego 2017

Szkatułka z "Domu Róż"

Tak więc mamy weekend! U mnie, zaręczam Wam, będzie się działo! Oczywiście, jeśli chodzi o działania rękodzielnicze. Chata wolna, więc na pewno zaszaleję w swój ulubiony sposób.
Ale póki co, chciałam zapytać, czy są wśród Was fani papierów LemonCraft? Jeśli tak, to z pewnością nie umknęła Waszej uwadze premiera nowej kolekcji.

"Dom Róż" w odświeżonej wersji


prezentowany był w tym tygodniu. A ja dziś przedstawiam moją pierwszą pracę z tego pięknego zestawu.
Papiery LemonCraft wykorzystałam do oklejenia drewnianej szkatułki, którą kupiłam jakiś czas temu z myślą o decoupage. Jednak ta technika wciąż nie jest moja najmocniejszą stroną. Postanowiłam więc udekorować szkatułkę w sposób bliższy memu sercu.


Papiery świetnie nadają się do oklejania drewnianych przedmiotów o regularnych kształtach. Doskonale przylegają do powierzchni i nic nie marszczy się i nie fałduje. Dla mnie - rozwiązanie idealne!








Jeśli jeszcze nie zapoznaliście się z odświeżoną kolekcją "Dom Róż", zróbcie to szybko. Tutaj znajdziecie prezentację wszystkich papierów i dodatków.


Obejrzyjcie również inspiracje naszego DT: part 1, part 2. Polecam Wam, bo ekipa przygotowała naprawdę piękne, wyjątkowe prace. A to jeszcze nie koniec, bo w przyszłym tygodniu pojawią się na blogu inspiracje part 3.

Pozdrawiam serdecznie i zabieram się do świętowania weekendu w pracowni.

3 komentarze: