19 listopada 2012

Pierwsze zmagania z nową techniką

Nadszedł w końcu czas na pierwszą odsłonę nowego kierunku w mojej twórczości. Są to zaledwie zaczątki, pierwsze próby zmagań z nową techniką, ale w głowie już kotłują się zalążki kolejnych projektów.Mam nadzieję wkrótce rzucić się w wir pracy, zwłaszcza, że materiał na dniach do mnie przyjedzie.
Tymczasem co chwila oglądam sobie i macam moje pierwsze, wykonane własnoręcznie naczynia!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mam jeszcze to i owo do pokazania, ale poczekam na dobre, dzienne światło. Mam tylko nadzieję, że nie trzeba będzie na nie czekać do wiosny.
Zainteresowanych zapraszam na fanpage pracowni na FB, gdzie są już wyniki konkursu.

2 komentarze:

  1. Pierwsze próby - a jakie wszystko gładkie, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy z Ciebie człowiek renesansu.

    OdpowiedzUsuń