25 kwietnia 2016

Intensywny weekend

Jak tam po weekendzie? Mój był tradycyjnie dość intensywny. Wczoraj zakończył się projekt "Inkubator Animacji Kultury" organizowany przez Warsztaty Kultury w Lublinie, w którym miałam przyjemność brać udział od lutego. Teraz czekam na wyniki testu końcowego, a w międzyczasie obmyślam projekt na zaliczenie.

Projekt był dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. Bardzo dużo dowiedziałam się o sobie, poukładałam sobie posiadaną już wiedzę z tego zakresu (z zaskoczeniem stwierdziłam, jak wiele już wiem, i trochę ze smutkiem, że za mało z tej wiedzy korzystam jednak). Oczywiście, zdobyłam też mnóstwo nowych wiadomości i umiejętności. No, i oczywiście poznałam wielu świetnych ludzi, z którymi, mam nadzieję, kontakt nie urwie się po zakończeniu projektu.


Tak więc, udział w tego typu warsztatach polecam każdemu.
A co tam dzisiaj w pracowni? Sezon ślubny w pełni. Oto moja najnowsza kartka ślubna, wykonana z papierów Paper Passion.

Po szczegółowe informacje zapraszam na bloga firmowego.




5 komentarzy:

  1. Cudna świetnie te kwiatki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna w każdym calu, przeszycia jako rameczka - mój ideał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te przeszycia mordują moją maszynę, ale bez nich praca wydaje mi się niepełna:)
      Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  3. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia . Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń