2 lipca 2018

Layout w letniej kolorystyce

Witajcie po małej przerwie! Czerwiec był u mnie miesiącem dość pracowitym i do tego wyjazdowym, co znalazło odbicie w ilości publikacji na blogu. Nie obyło się też bez corocznego kryzysu twórczego, który zwykle ma u mnie miejsce na przełomie wiosny i lata.

Nie wiem, skąd się to bierze... Pewnego dnia budzę się z przekonaniem o braku sensu w tym, co od kilku lat robię, przychodzą wątpliwości, zaczyna brakować motywacji - jeśli mieliście tak chociaż raz, to wiecie, o co chodzi. Jeśli nie, to pewnie za krótko "siedzicie w temacie", bo domyślam się, że każdemu od czasu do czasu zdarzają się takie refleksje. Moje załamania są wprawdzie krótkotrwałe, szybko przechodzą, więc kilka dni później w pracowni wszystko hula na całego. Niemniej jednak, po ilości postów w miesiącach letnich widzę, że jakiś kryzys miał miejsce.


Dziś chciałam pokazać Wam layout przygotowany jakiś czas temu, był on już publikowany na blogu firmowym Craft4You. Praca jest utrzymana w żywej kolorystyce, która niewątpliwie kojarzy się z latem.



Wykonałam ją w większości z materiałów pochodzących z kolekcji "Miss Betty" Kaisercraft. Kolekcja, poza interesującą kolorystyką, posiada wiele elementów nawiązujących do krawiectwa, wyszywania, czyli twórczego spędzania wolnego czasu. W zestawie die-cutów, wchodzących w skład kolekcji, znajdziecie m.in. kartoniki przypominające metki. Ogólnie - kolekcja jest bardzo kobieca, a piękne, różowe peonie są świetnym uzupełnieniem wielowarstwowych kompozycji.






Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz