9 lipca 2018

Kartki w stylu glamour

Dziś będzie z odrobiną blasku. Postanowiłam stworzyć w końcu jakieś kartki. Jeśli śledzicie bloga dość uważnie, to z pewnością zauważyliście, że od miesiąca nie pojawiła się na nim żadna kartka. Mam wrażenie, że jakoś się na nie zablokowałam. Ale w ostatni weekend nastąpił przełom i powstało kilka prac w stylu glamour.

Styl glamour to elegancja, dopracowana kompozycja, subtelne wzory i bogata ornamentyka. Jego charakterystycznymi elementami są lśniące elementy, kryształki, "drogocenne" kamienie. Podsumowując - glamour to blask i wrażenie luksusu. Sami widzicie, że to dość wymagający styl. Ale podjęłam wyzwanie i mam nadzieję, że udało mi się mu sprostać.


Wykorzystałam papiery Laserowe LOVE z kolekcji "Vintage Trip" oraz "Vintage Baby Boy". Wzory tych papierów świetnie wpisują się w styl glamour. Ich stonowane kolory i subtelne desenie są doskonałym tłem dla niezwykle dekoracyjnych ramek z kolekcji "Vintage Ornaments". Ramki zostały przeze mnie pokryte białym embossingiem, dzięki któremu prezentują się zjawiskowo.
Uzupełnieniem moich prac w stylu glamour są elementy srebrne w postaci listków oraz cienkiej taśmy samoprzylepnej. Dodałam też kilka kryształków, dających pracom odrobinę blasku.

















Więcej o wykorzystanych materiałach przeczytacie w moim poście na blogu Laserowe LOVE.


1 komentarz: