26 lipca 2018

Kartka ślubna dla wielbicieli maratonów

Dziś chcę Wam przedstawić kartkę, która powstała dość nieoczekiwanie. Zadanie, które miałam przed sobą, to kartka ślubna dla pary często biorącej udział w maratonach.

Kartka miała w jakiś sposób nawiązywać do pasji przyszłych małżonków. W pierwszej chwili pomyślałam o zamówieniu jakiejś tekturki z motywem sportowym, która załatwiłaby sprawę. Ale z zamówieniem zwlekałam tak długo, że w końcu zabrakło na to czasu. Musiałam oprzeć się na tym, co było dostępne w pracowni.


Na myśl przyszedł mi motyw sportowych butów, ale jedyne, którymi dysponowałam, to buciki dziecięce, czy to wycięte z tekturki czy wykrojniki Marianne Design. Postanowiłam pokombinować z tymi ostatnimi i oto efekt mojej pracy:




Kartka powstała z papierów "Vintage Trip" od Laserowe LOVE. Nie mogło, rzecz jasna, zabraknąć pudełka do kompletu:


3 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowa i ładna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pięękne ....i butki i wszystko:) zdradź skąd wykrojnik butków

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa i efektowna prac :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń