13 lipca 2018

Sukienka w roli głównej

Wiosna i lato to czas niewyczerpanych źródeł inspiracji. Niejednokrotnie wspominałam Wam o tym, jak rozwijająca się przyroda motywuje mnie do tworzenia kolejnych prac. Dziś nie będzie inaczej!

Letnie miesiące poza obfitością kwiatów niosą także możliwość zakładania lekkich i zwiewnych sukienek. Owszem, można je nosić w zasadzie przez cały rok, ale tylko latem wygląda się w nich tak zachwycająco. Właśnie wielbicielkom letnich sukienek jest dedykowana moja dzisiejsza kartka.


 W roli głównej występuje tu oczywiście sukienka! Jest to odcisk z foremki silikonowej, która dość długo leżakowała w koszyku zanim zdecydowałam się zrobić z niej użytek. Chyba niepotrzebnie tyle czasu z tym zwlekałam, bo jest to niezwykle efektowna ozdoba. Zobaczcie i oceńcie sami!






3 komentarze:

  1. Masz rację, niepotrzebnie zwlekałaś. Sukienka wygląda rewelacyjnie. Kartka po prostu majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka. Ja też mam taką foremkę i chyba tylko taz ją użyłam (błąd). Pięknie swoją "pofarbowałaś" Dodało jej to uroku, zwiewności i powiało faktycznie latem. Reszta dodatków na karteczce też super dobrana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękna sukieneczka! Wspaniała kartka! Jak to czasem bywa, ze długo nie mamy pomysłu na wykrojnik lub foremkę, a potem okazuje się, że jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń