11 czerwca 2018

Pamiątka 40 urodzin

Witajcie poniedziałkowo! Nowy tydzień, nowa energia! W jej przypływie wstałam dziś o niebywale wczesnej porze i już przed piątą byłam w pracowni! A tam - wielkie zmiany! Wkrótce Wam o nich opowiem, a póki co - zapraszam do obejrzenia projektu, który powstał w trybie ekspresowym w ubiegłym tygodniu.

(Jeśli ktoś jest bardzo ciekawy zmian w mojej pracowni, może zajrzeć na mój Instagram, gdzie czasem zdradzam kulisy powstawania moich dzieł.)


W ostatnim pokazywałam Wam kartki na zakończenie roku szkolnego, wykonane z papierów "Documented" Kaisercraft. Kolekcja ta posłużyła mi także do przygotowania pracy, którą dziś chcę Wam zaprezentować. A jest nią pamiątkowa księga na 40 urodziny mężczyzny.


Księga powstała na bazie, którą zwykle wykorzystuję w charakterze pamiętnika. Moje pamiętniki mają gładką okładkę oklejoną szarym płótnem. Na potrzeby tego projektu front został potraktowany różnego rodzaju mediami. Główny element stanowi tu tekstura wykonana przy użyciu maski "Typography" z wyżej wymienionej kolekcji. Pastę strukturalną typu pumex pomalowałam transparentną farbą w odcieniu butelkowej zieleni. Tło uzupełniłam odbitkami stempli w kolorze czarnym. Wypełniacze w formie kamyków i czarnych mikrokulek oraz pryśnięcia rdzawą mgiełką dopełniły całości.
Elementy dekoracyjne, zastosowane w pracy są minimalne - kilka metalowych trybików oraz guziki. Przeznaczenie pracy podkreślają umieszczone wokół zdjęcia napisy.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz