1 września 2016

Styl couture

Macie ulubiony styl, w którym najczęściej powstają Wasze prace? Ja staram się podejść do sprawy nieco eksperymentalnie :) A mianowicie - podejmując wyzwanie Art-Piaskownicy, postanowiłam zmierzyć się z każdym z zaproponowanych stylów. Dziś wypadło na couture style.


Styl "couture" - znakiem rozpoznawczym tego stylu są różnego rodzaju przeszycia. Mogą mieć one charakter dekoracyjny (np. haft), a także służyć do łączenia poszczególnych fragmentów pracy (np. patchwork). Często wykorzystywane są koronki, taśmy, wstążki, aplikacje (tak, tak, te bardzo krytykowane przez zaawansowane scraperki misie czy motylki także). Spotkamy papiery z wzorami przypominającymi tkaninę, a także mnóstwo tekstylnych i pasmanteryjnych dodatków: guziki, cekiny, naszywki, metki, suwaki itp.


Ja w swojej pracy użyłam całego stosu koronkowych ścinków, dodałam taśmy oraz drobne guziki, koralki i cekiny. Całość poprzeszywałam dość gęsto na maszynie (na zdjęciach słabo to widać), łącząc koronki z papierowymi wycinankami.

Zdjęcie zostało wykonane w 2014 roku. Na zdjęciu moja najmłodsza córka Sabina.









Wykorzystane materiały: papier Piątek Trzynastego - Nad brzegiem morza 01; papier Piątek Trzynastego - Nad brzegiem morza 02; maska Prima; pasta strukturalna z lidla; mgiełka Tattered Angels Graphite GM; koronki, guziki, taśmy (z szuflady); masa papierowa Marta Steward, masa plastyczna Darwi Extra Light; foremki silikonowe Marta Steward: ptak, liść paproci, narożnik, ornament, korona; dodatki drewniane: wieszak Eko-Deco, cegiełki z napisami Jillibean Soup; materiałowy kwiat Lemoncraft; sznurek wędliniarski; tekturki Tim Holtz; puder do embossingu Distress "frayed burlap"; korkowy zegar Scrap Berry's; wykrojniki: Scalloped Borders Two S5-202, Curved Borders Two S5-201, Cottage Cutz (?).

Zajrzyjcie koniecznie na bloga Art-Piaskownicy i obejrzyjcie inspiracje naszego zespołu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz