29 września 2016

Album na zdjęcia z podróży poślubnej

Co prawda wczoraj przywitałam na blogu jesień, ale dziś jeszcze wróćmy na parę chwil do cudownych, letnich dni. Trudno się rozstać z czymś, co daje ciepło i poczucie szczęścia. Ale mając to na względzie, warto zawczasu zadbać o późniejsze wspomnienia. Na pewno ułatwią to wykonane fotografie.

Album na zdjęcia z podróży poślubnej na Cypr

będzie idealną oprawą wspomnień, do której z przyjemnością zagląda się latami.


Do jego wykonania posłużyły mi papiery UHK Gallery oraz stemple z motywami marynistycznymi.
Całość opakowałam w pudełko z okienkiem, a do kompletu zrobiłam kopertówkę na życzenia.















Wykorzystane materiały: papiery UHK Gallery, m.in.: Lycoperdon - Mushrooms, Agaricus - Mushrooms, Antoine - Monsieur , Bertrand - Monsieur, Czerwiec - Celebration, Luty - Celebration, Marzec - Celebration, Mapa - Naval Treaty, Styczeń NOWY - Celebration; stemple m.in. Viva Decor; zawieszki metalowe Scrap Berry's; papierowe tagi Paper Passion; sznurek bawełniany; kwiaty: gardenie (?), róże Wild Orchid Crafts; tekturowa ramka Wycinanka; biały puder do embossingu; wykrojniki: elementy marynistyczne Joy!Crafts, listki Marianne Design, koła z przeszyciami Joy!Crafts, koła Nellies Choice; baza albumu i pudełka - tektura introligatorska 2 mm.

Jeśli moje inspiracje spodobały się Wam, to być może zainteresują Was również inne moje prace. Aby być na bieżąco wystarczy polubić fanpage AnnaMaria Pracownia Artystyczna. Teraz nic nie umknie Waszej uwadze.

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Okładka jest przepiękna a pudełko wspaniale pasuje do albumu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To już taka stara praca... Ale morskie klimaty są niezwykłe, więc planuję wkrótce ponownie po nie sięgnąć :)

      Usuń