5 września 2016

W beżach

Jak tam po weekendzie? Robiliście coś ciekawego?
Ja, tradycyjnie, sobotę i niedzielę spędziłam w pracowni. Wykonałam mnóstwo projektów nowych kartek, które sukcesywnie będę teraz dopracowywać, a niektóre z nich doczekają się z pewnością prezentacji na blogu.

Tak, od pewnego już czasu nie pokazuję tu wszystkiego, co opuszcza moją pracownię. Dotyczy to zwłaszcza kartek, jak i niektórych przedmiotów wykonywanych na zlecenie. Staram się raczej skupić na prezentacji ciekawszych projektów. Chociaż może niesłusznie? Ciekawa jestem, jakie macie podejście do tej kwestii, więc jeśli chcecie, możecie podzielić się swoim zdaniem w komentarzach.


A tymczasem jedna z ostatnich prac, wykonana z papierów Paper Passion. Różne odcienie Kolekcji Beżowej są niemal stworzone do ażurowych kompozycji, które, jak już zapewne zdążyliście zauważyć, uwielbiam :) Do kartki powstało dopasowane kolorystycznie pudełko, dzięki któremu całość nabrała niezwykle eleganckiego charakteru.






Wykorzystane materiałypapier Paper Passion "Beige 3", papier Paper Passion "Beige 5", papier Paper Passion "Beige 6", papier wizytówkowy jednostronnie perłowy SUGAR 310g; kwiatki Wild Orchid Crafts; ćwieki dekoracyjne dpCrafts; sznurek bawełniany; wykrojniki: listki Crafty Ann, listki Memory Box "Slender Leaves", Creative Expression "Santorini", owale Nellies Choice; papier na bazę kartki i pudełka Olin ecru 300g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz