23 września 2016

W odcieniach pomarańczu i zieleni

Prace w oparciu o mapkę nie należą do moich ulubionych (przynajmniej na razie). Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi te o swobodnej kompozycji. Czasami jednak trzeba się zmierzyć z czymś, w stosunku do czego mamy pewne opory. Efekty mogą się okazać całkiem niezłe.


Nasze najnowsze zadanie w DT Kolorowego Jarmarku to właśnie praca z mapką. LO stworzyłam w odcieniach pomarańczu i zieleni.


Umieściłam w nim zdjęcie mojej najstarszej córki, wykonane bardzo dawno temu.




Wykorzystane materiały: papier Scrap Berry's "This Summer - Snap-shot", papier Scrap Berry's "This Summer - Meadow", papier Scrap Berry's "Pale green"; papier czerpany Namaste; puder do embossingu Ranger Claret i Blue Glass; stempel ważka Marianne Design, stempel napis Prima; wstążka pomarańczowa i zielona Dovecraft; naklejki; wykrojnik kwiaty (?); ćwieki.

Tutaj podgląd na schemat - jak możecie zauważyć, trzymałam się go kurczowo :)


Zerknijcie też na bloga Kolorowego Jarmarku, na którym znajdziecie prace pozostałych dziewczyn z zespołu >> KLIK, KLIK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz