25 września 2016

Wściekle kolorowo

Jak widzicie, forma LO bardzo przypadła mi do gustu. Aż trudno mi samej uwierzyć, że dopiero w tym roku zdecydowałam się na ten typ prac :)

Dziś będzie wściekle kolorowo. A to za sprawą naszej najnowszej zabawy w Art-Piaskownicy. LO powstało na wyzwanie kolorystyczne, do którego możecie dołączyć - macie na to cały miesiąc.
Swoją pracę rozpoczęłam od przygotowania tła - jako bazę postanowiłam wykorzystać białą tekturkę (tę, która zwykle stanowi okładkę bloczka papierów do scrapbookingu). Zrobiłam na niej zacieki za pomocą tuszów alkoholowych, a następnie nałożyłam nieco pasty strukturalnej przy użyciu masek. Ta pasta ma intensywny kolor i jest niesamowicie lśniąca, co doskonale podkreśliło "neonowy" charakter pracy. Całość popsikałam mgiełkami.


Głównymi elementami dekoracyjnymi są wycinanki z papieru fotograficznego, które pokolorowałam tuszami alkoholowymi i nakleiłam warstwowo. Na koniec dodałam nieco ćwieków i kilka ozdób wokół zdjęcia mojej najmłodszej córki w niezwykle interesującej stylizacji.









Wykorzystane materiały: tektura powlekana; tusze alkoholowe Ranger: "Sail Boal Blue", "Stonewashed", "Raspberry", "Wild Plum", "Clover", "Stream", "SunshineYellow", "Pesto"; pasta strukturalna Dazzelerz: "Dreamscicle", "Lemon Drop"; maski: Tim Holtz "Gothic", Prima "Circle Lattice"; mgiełki: Lindy,s Stamp Gang "Drop Dead Gorgeous Green", Tattered Angels "Graphite GM"; papier fotograficzny; wykrojniki: Prima "Serwetka paryska", Memory Box "Tessatina Border", Nellies Choice "Koła", Sizzix "Santa's Workshop Alphabet", Memory Box "Holiday Goodie Border"; ćwieki; róża Primy; turkusowe motyle ScrapBerry's; naklejki Kesi'art alfabet "Electric Blue".

Zajrzyjcie na bloga Art-Piaskownicy i zobaczcie pozostałe inspiracje przygotowane przez nasz zespół >> KLIK, KLIK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz