28 września 2016

Nastała jesień

I nastała nam jesień. Póki co, słabo ją widać - drzewa nie straciły jeszcze wigoru, a i trawa niemal całkiem zielona. Ale już tuż, tuż... lada dzień kolorystyka otoczenia ulegnie przemianie. Mam nadzieję, że stanie się ona dla Was inspiracją do tworzenia jesiennych projektów.

Ja już jestem pod wpływem tej aury i zdecydowanie "ciągnie" mnie w kierunku żółto-pomarańczowym, czego wyrazem jest moja dzisiejsza propozycja - księga gości w jesiennym klimacie.


Wkrótce spodziewajcie się kolejnych prac, utrzymanych w podobnym tonie.




Wykorzystane materiały: papier Galeria Papieru "Najlepsze życzenia 02"; ramka ze sklejki Wycinanka, motyw roślinny Wycinanka "Pełnia lata"; hortensje ciemnozielone Prima, róże toskańskie koralowe Wild Orchid Crafts; wykrojniki: liść ażurowy Prima, Poppy Stamps "Maple leaf", gałązka (?); tektura introligatorska 2 mm; szare płótno; papier do wypełnienia Arcoprint 170g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz