30 października 2017

Bukiet jesiennych liści

Jak Wam upłynął weekend? Wiało solidnie, co nie? U mnie w sumie nadal wieje, dość mocno, ale daleko od ekstremum. Za to ochłodziło się znacząco i pada. To chyba wyraźny znak, że zima zbliża się wielkimi krokami. A piękna jesień jakoś szybko przeminęła w tym roku. Nie zdążyłam się nacieszyć kolorami.

W kwestii prac jesiennych też nic się nie posunęło znacząco do przodu. Dziś mam wprawdzie kartkę w jesiennych barwach, ale jest to zeszłoroczny projekt, który dopiero teraz doczekał się finalizacji.


Użyłam dużej ilości wycinanek, którym starałam się nadać jesienny wyraz - część pokryłam puchnącym pudrem do embossingu, inne popryskałam mgiełką w złotawym odcieniu ("Heirloom Gold" Rangera). Cała kompozycja przypomina nieco bukiet jesiennych liści.






3 komentarze: