18 października 2017

Sanie św. Mikołaja

Święta coraz bliżej (chociaż jeszcze trochę daleko), więc trzeba się rozejrzeć za jakimś fajnym stroikiem, albo efektowną dekoracją. Jeśli nic Wam nie przychodzi do głowy, to może skorzystacie z mojej podpowiedzi:


świąteczne tekturki przestrzenne


oczywiście z Laserowe LOVE! Właśnie się pojawiły, jako uzupełnienie kolekcji "Winter FUN"


Co wśród nich znajdziecie? Zajrzyjcie na bloga firmowego do posta z nowościami. Ja natomiast przedstawię Wam bliżej jeden z prezentowanych tam elementów. Są nim sanie św. Mikołaja, które potraktowałam różnymi mediami i ozdobiłam śnieżynkami. Połączyłam jasne kolory ze srebrem i złotem, dodałam nieco brokatu i... gotowe!





Zobaczcie koniecznie pozostałe inspiracje 3D przygotowane przez nasz zespół. Pozdrawiam


2 komentarze: