21 października 2017

Sowy po raz pierwszy - WCMD 2017

Dziś mam do pokazania ostatnie kartki powstałe z okazji Światowego Dnia Robienia Kartek (WCMD). Pierwsza z nich powstała na wyzwanie pt. "kartka ze zwierzakiem", natomiast druga na wyzwanie "kartka z napisem".

Postanowiłam połączyć prezentacje obydwu kartek, ponieważ do ich wykonania wykorzystałam w zasadzie te same materiały: papiery "Nautical Holidays" oraz tekturki z kolekcji "Ocean Adventure" z Laserowe LOVE.


W pierwszej kartce, obok morskich tekturek, umieściłam sylwetki sów, przebranych za marynarzy. To wycinanki z wykrojnika Cottage Cuts, który swoje odleżał (pewnie z rok), zanim doczekał się użycia. Soey występują na moim blogu po raz pierwszy, ale bądźcie pewni, że nie ostatni. Natomiast tekturki rewelacyjnie się z nimi komponują!







W kartce z napisem wykorzystałam tekturkowy cytat oraz garść ścinków. Prosto i wymownie:





To już wszystkie kartki, które powstały w ramach Światowego Dnia Robienia Kartek. Za rok mam zamiar pobić swój rekord, ciekawe, czy mi się to uda :)

2 komentarze: