19 października 2017

Kartka z mediowym tłem - WCMD 2017

Dziś, po krótkiej przerwie, wracam do prezentacji prac powstałych podczas Światowego Dnia Robienia Kartek (WCMD). O naszym świętowaniu przeczytacie w poście "Na rozgrzewkę", tam też znajdziecie linki do prac zrobionych tego dnia.

A dziś - kartka z mediowym tłem, utrzymana w błękitno-srebrnej kolorystyce.


Tło kartki wycięłam z papieru pochodzącego z kolekcji "Gossamer Blue" LemonCraft. Następnie nałożyłam trochę pasty strukturalnej, którą po wysuszeniu pochlapałam rozwodnionymi tuszami Distress, a na koniec jeszcze granatową akwarelą. Dekorację kartki stanowią tekturki z Laserowe LOVE oraz szaroniebieskie kwiaty, którym towarzyszą srebrne listki. Całość ma nieco zimowy charakter, więc będzie idealna na ślub w nadchodzącej porze roku.







1 komentarz: