1 listopada 2017

Jesienny lampion

Dziś za oknem typowo listopadowa aura. Dzień sprzyja refleksji i zadumie. W takim nostalgicznym nastroju jest utrzymana moja dzisiejsza praca - jesienny lampion w stonowanych barwach.

Do jego wykonania posłużyła mi baza dużego lampionu z Laserowe LOVE. Całą konstrukcję pokryłam białym gesso, dzięki czemu kompozycja brązowych kwiatów i liści nabrała wyrazistości. 


Kwiaty zrobiłam samodzielnie ze zwykłego papieru do drukowania. Zabarwiłam go mocnym naparem z kawy. Koronkowa wstążka również jest ufarbowana, aby bardziej pasowała do kompozycji. Do jej zabarwienia wykorzystałam napar z suszonych ziół.


W lampionie zostanie zainstalowana miniaturowa żaróweczka, dzięki czasu będzie rozświetlać mrok jesiennych wieczorów.





Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz: