11 lipca 2017

Letni layout

Znów tydzień zleciał mi za szybko i na blogu nie pojawił się żaden post. Nie martwcie się, w tym tygodniu postaram się to nadrobić. A zaczynam już dziś, pracą w letniej, bardzo żywej kolorystyce.

Layout z fotografią mojej najmłodszej córki, powstał na bazie arkusza papieru z kolekcji "Everyday spring" LemonCraft. Aby urozmaicić nieco tło, użyłam stempli i tuszu w różnych odcieni zieleni, a także pasty strukturalnej i akwareli. Bez tych ostatnich coraz trudniej jest mi wyobrazić sobie moją pracę, a w szczególności LO.


Niesamowite, jak takie maleńkie kropelki wzbogacają całą kompozycję!
Na tak przygotowane tło postanowiłam dać kontrastowe, intensywne kolory. Wykorzystane dodatki to kwiaty, oraz elementy wycięte z papierów "Vintage Time", które otaczają zdjęcie z letniego spaceru. To 2014 rok, dacie wiarę?! Sama byłam zaskoczona, gdy nie udało mi się znaleźć tego zdjęcia w folderze z 2015 roku. Czas mija niesamowicie szybko i nic nie możemy na to poradzić...







Pozdrawiam Was gorąco
(jak przystało na letni czas)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz