21 lipca 2017

Morskie opowieści

Dziś wracam do tematyki morskiej. Głównie za sprawą nowego wyzwania w Laserowe LOVE, które właśnie dziś wystartowało. Jeśli kochacie morze i związane z nim elementy, nie czekajcie długo - zróbcie pracę i zgłoście ją w poście wyzwaniowym.

Ja przygotowałam kartkę z żaglowcem, ozdobioną tekturkami z najnowszej kolekcji "Ocean Adventure". Jest to moja pierwsza praca z ich wykorzystaniem, więc wspomnę o tym, że jest to bardzo rozwinięta kolekcja elementów związanych z aktywnością nadmorską - żeglarstwem, nurkowaniem, podróżami czy wypoczynkiem (to ostatnie trudno nazwać aktywnością, chociaż wielu z nas preferuje właśnie taką jego formę). Więcej o tej kolekcji dowiecie się z posta z nowościami.


Wracając do mojej kartki - utrzymana jest w lekko liliowym odcieniu, a to za sprawą papierów "Lavender Date", które wykorzystałam do jej wykonania. Dodałam trochę gazy imitującej wodorosty oraz kamyków i błyskotek, udających skarby z morskiego dna.






Zerknijcie na bloga Laserowe LOVE, na inspiracje naszego zespołu.
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz