24 lipca 2016

W nastroju bardzo romantycznym

Dziś słoneczny i upalny dzień, mam nadzieję, że taka pogoda nastroi Was optymistycznie :)

Ja, jak zwykle, od rana w pracowni, można by rzec, w nastroju bardzo romantycznym. O czym możecie się przekonać oglądając moją najnowszą kartkę :) Do jej wykonania posłużyły mi papiery oraz taśmy z Lemoncraft, a także spora ilość kwiatów. Do kompletu powstało także pudełko, dzięki któremu wszystko prezentuje się niezwykle elegancko.


A ja na dziś zawieszam swoją aktywność w pracowni i wybywam za miasto, nacieszyć się widokiem letnich pól i lasu, co i Wam polecam :)






Wykorzystane materiały: papiery Lemoncraft "Senne Poranki - Poranne Kwiaty"; papier MAJESTIC PETAL różowy 250g; wstążki i taśmy Lemoncraft; magnolie Wild Orchid Crafts, różyczki różowe Wild Orchid Crafts, różyczki "Green tone" Wild Orchid Craft; tekturka z napisem Scrapiniec; listki z papieru Scrap Berry's "Fern"; wykrojniki listki: Memory Box "Slender Leaves", Crafty Ann, wykrojnik kwiatki Poppystamps; półperełki; papier na bazę kartki i pudełka - Olin ecru 300g.

1 komentarz:

  1. super :) zapraszam do wzięcia udziału i dodania posta w link party u mnie :) http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-post-i-link-party-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń