4 lipca 2016

Zawężona paleta barw

Czy zauważyliście już nasze nowe wyzwanie na blogu Paper Passion? Tym razem mamy dla Was bingo kolorystyczne. Moja dzisiejsza inspiracja wykonana jest właśnie w kolorystyce zaczerpniętej z wyzwaniowej tablicy.

Takie kolorystyczne wyzwania, z mocno zawężoną paletą barw, zawsze wywołują u mnie konsternację... Niby nie ma nic trudnego w złożeniu pracy z materiałów o wyznaczonych kolorach, ale okazuje się, że takie ograniczenia wywołują u mnie poczucie niepewności, bardzo niekomfortowe ;) Zdecydowanie bardziej odpowiada mi free-style ;)


Ciekawa jestem, jak Wy podchodzicie do wytycznych i ograniczeń podczas tworzenia swoich prac?




Wykorzystane materiały: papier Paper Passion Niezapominajki nr 1; papier Olin ecru 300g; papier Majestic Candelight Cream ecru 290g; wykrojniki: Spellbinders S5-147, listki Crafty Ann, owalna ramka Spellbinders S5-161; wstążka atłasowa w kolorze miętowym; różyczka "Green tone" Wild Orchid Craft; stempel akrylowy; półperełki.

1 komentarz: