14 lipca 2016

W ciepłych barwach

Pamiętacie romantyczne albumy z baletnicami? Dziś także mam coś o tej tematyce. Album utrzymany w ciepłych barwach, ozdobiony ażurowymi ornamentami. Wkomponowałam także zaprojektowane przez siebie tagi.

Ozdabiając tak duże powierzchnie, zawsze mam obawę, czy uda mi się zachować swego rodzaju równowagę. Niewielkie rozmiary poszczególnych elementów wymuszają użycie większej ich ilości. A przy większej ilości nietrudno "przeładować" kompozycję.


Mam nadzieję, że tym razem udało mi się tego uniknąć.





Wykorzystane materiały: papier Graphic45 A Ladies' Diary Rest; ornamenty - Papier eko Materica 360g; tekturka baletnicy Anemone; tekturka z napisem Paper Passion; puder do embossingu Ranger Seafoam White; kwiatek papierowy Dovecraft Dark Green; ćwiek dp craft; zawieszka drzewo Scrap Berry's; forma silikonowa Martha Stewart ramka; modelina; papierowe tagi - projekt własny; nity We R Memory Keepers; wykrojniki: Spellbinders S4-476, Joy!Crafts ptaszki, Prima serwetka ażurowa; szare płótno; tektura introligatorska 2 mm; do wypełnienia albumu papier Olin ecru 300g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz