18 lipca 2016

Z nową energią

Jak Wam upłynął ostatni weekend? Ja cały wczorajszy dzień spędziłam na kiermaszu, którego współorganizatorem była moja pracownia. I chociaż pogoda nas nie rozpieszczała, wszystko fantastycznie się udało.

Zresztą - zobaczcie sami >> KLIK, KLIK.
A od rana, z nową energią, zabrałam się za działania w pracowni, których efektem jest moja dzisiejsza inspiracja na blogu Paper Passion. Wykorzystałam w niej papiery z kolekcji "Walentynka", których jeszcze nie miałam okazji Wam zaprezentować.


Połączyłam je z papierami z kolekcji "Róża" (te akurat bardzo dobrze już znacie). Kartka jest dość przestrzenna dzięki zastosowaniu kostek dystansowych. A poza tym, jak to u mnie najczęściej bywa - ażurowo i kwiatowo ;)




Wykorzystane materiały: papiery: Paper Passion "Walentynka" 1, Paper Passion "Walentynka" 3, Paper Passion "Róża" 1, Paper Passion "Róża" 2; kwiatek z papieru mulberry; seledynowe różyczki "Green tone" Wild Orchid Craft; zielony karton (?); stemple (?); gnieciona wstążka; wykrojniki: serwetka paryska Prima, Creative expressions "Santorini", drobne listki (?); kostki dystansowe; tusz Distress "aged mahogany"; papier na bazę kartki - Olin ecru 300g.

Pozdrawiam i działam dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz