16 lutego 2013

I skąd te zaległości?

Mimo tego, że staram się na bieżąco zamieszczać posty na blogu, nazbierało się nieco zaległości. Na początek przywołam klimat walentynek - tak, tak, macie już przesyt jeśli chodzi o serca i kolor czerwony, ale i tak Wam zaprezentuję. Serca powstały z masy solnej jeszcze przed świętami, a teraz przydały się, jak znalazł - zostały pomalowane i ozdobione pasmanterią:

 photo Masasolna02a_zpsaaf092fb.jpg

 photo Masasolna02c_zpsa9fcf2ed.jpg

 photo Masasolna02b_zpsf8b813d0.jpg

 photo Masasolna02d_zps0c7539c3.jpg

 photo Masasolna02e_zps431ea61a.jpg

 photo Masasolna02f_zpsf31f08a9.jpg

Na ostatnich warsztatach albumowych dziewczyny pracowały nad dokończeniem swoich albumów. Album Moniki doczekał się finalizacji i nawet trafił już w ręce osób, dla których stanowił prezent z okazji rocznicy ślubu:

 photo Warsztatyalbumy002b_zps0b031e0c.jpg

 photo Warsztatyalbumy002c_zps503d7fda.jpg

Album Eli, który także ma być prezentem, był wykonywany bez fotografii, zatem posiada tylko minimalne ozdoby:

 photo Warsztatyalbumy002h_zps4d80e547.jpg

 photo Warsztatyalbumy002i_zps5cc3db7a.jpg

A tutaj dziewczyny przy pracy:

 photo Warsztatyalbumy002a_zps1af90150.jpg

I jeszcze chciałam się pochwalić upominkiem, który otrzymałam z okazji urodzin:

 photo SkrzynkaMoniki_zps5d3848ba.jpg

Szkatułkę wykonała dla mnie Monika, która jest również autorką biżuterii artystycznej, dostępnej w mojej pracowni.
Dzięki za uwagę. Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz: