17 lutego 2013

Poranny błogostan

Niedziela to zdecydowanie mój ulubiony dzień tygodnia. Uwielbiam taki błogostan: poranna kawa, poranne piwo, nie mam zamiaru nigdzie się spieszyć. Dacie wiarę, że dla takich chwil jestem skłonna wstać o szóstej lub nawet wcześniej, aby sobie to niedzielne lenistwo przedłużyć?
Tak sobie siedzę i porządkuję swoje pliki na komputerze (kiedyś trzeba to robić) i odkryłam kilka zdjęć kartek, które nie były dotąd pokazywane. Zatem dziś poświęcę im nieco czasu. Pierwsza jest w sumie dość nowa, powstała przed tygodniem, natomiast dwie pozostałe zrobiłam wiosną ubiegłego roku. Tak, tak, w czasie mojej absencji blogowej wcale nie próżnowałam, co nieco powstawało, ale nie doczekało się publikacji. Oto kartki:

 photo Kartki028b_zps79587039.jpg

 photo Kartki028c_zpsbdbda5f6.jpg

 photo Kartki028a_zps3a1c049a.jpg

 photo Kartki026_zps9cb3f489.jpg

 photo Kartki027_zps290f49e9.jpg

 photo Kartki027b_zps671ef233.jpg

I jeszcze sobie ostatnio myślałam o scrapbookingu komputerowym, od którego przecież zaczynałam swoją przygodę z papierkami, i przyszło mi do głowy, że może warto do tego wrócić? Tylko w nieco innej formie. Coś tam w sumie jeszcze pamiętam, jeśli chodzi o obsługę programu. Aby nie pozostać gołosłowną wrzucam małą próbkę - etykiety retro i proszę Was o opinię: co myślicie o wykorzystaniu takich dodatków w scrapach lub kartkach?

 photo etkiety_zps41764f18.jpg

2 komentarze:

  1. Piękne kartki :)
    Te elementy bardzo fajne do scrapów.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te etykietki:)) no i karteczki oczywiście też, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń