19 sierpnia 2017

Pierwsze kartki świąteczne

Dzisiaj Was zaskoczę! Przypominam, że jest sierpień. A u mnie już pachnie świętami! No, może bez przesady z tymi zapachami, ale pierwsze, tegoroczne kartki świąteczne właśnie zeszły z warsztatu.

Skusiłam się na tak wczesne rozpoczęcie sezonu świątecznego za sprawą papierów LemonCraft i pięknej kolekcji "Christmas Carols".


Papiery są utrzymane w klasycznych, świątecznych kolorach. Oczywiście uzupełniają je inne arkusze, np. postarzonego papieru w nuty czy motyw desek. Naprawdę, można z nich zrobić bardzo różnorodne prace. Więcej o tym przeczytacie w moim poście na blogu LemonCraft, a tutaj możecie dokładnie obejrzeć wszystkie kartki.

















Póki co, tyle świątecznego szaleństwa. Tymczasem na blogu LemonCraft czeka na Was ostatnia część letniej zabawy, zapraszam!

4 komentarze:

  1. Какие красивые открытки!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Ja też zachwyciłam się tymi papierami i właśnie je zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrane tekturki. Fantastyczne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kartki są wspaniałe, bardzo mi się podobają, gratuluję gustu i umiejętności :-)

    OdpowiedzUsuń