15 sierpnia 2016

Czas ślubów i wesel

Witajcie w poniedziałek :) Mam nadzieję, że długi weekend poświęcacie na wypoczynek. U mnie jednak tak nie jest, gdyż od tygodnia prowadzimy intensywne prace remontowe, zarówno w domu, jak i w pracowni. Sporo zmian, wymagających wiele pracy i czasu. Ale to nie znaczy, że kompletnie brakuje czasu na papierki ;)


Dziś mój dzień inspiracji na blogu Paper Passion, zatem serdecznie Was tam zapraszam. A co przygotowałam? Letnie miesiące to czas ślubów i wesel, zatem moja dzisiejsza praca powstała na taką właśnie okazję. Exploding box, utrzymany w bardzo jasnej kolorystyce i klimacie retro, został wykonany w całości z papieru Fiołki 4. Do kompletu powstała także torba na wino.









Wykorzystane materiały: papier Paper Passion "Fiołki 4", papier Arcoprint biały 250g, papier Scrap Berry's "Olive"; kwiaty Wild Orchid Craft: magnolie oraz różyczki; stemple: młoda para Prima, stary powóz (?); tusz Distress "walnut stein";wykrojniki: koła z przeszyciami Joy!Crafts, koła Nellie's Choice MFD055, owale Nellie's Choice MFD057, listki (?), listki Crafty Ann; dziurkacze brzegowe: MS "Floral Vine", dp Craft (?); wstążka szyfonowa 2,5 cm ecru; papier na bazę pudełka Olin ecru 300g.

Odpoczywajcie dalej, a ja zabieram się z powrotem do pracy :)


1 komentarz:

  1. Bardzo ładny Box :)
    Zastanawiam się nad próbą zrobienia pierwszego Boxu mamie na urodziny- jako opakowania na prezent :)

    OdpowiedzUsuń